Caută
Close this search box.

Programare comandă 2024

(2 recenzii de la clienți)

Programare comandă – Alege să-ți programezi din timp comanda pentru 2024 ca să fii sigur că produsele pe care le dorești vor fi gata exact când îți dorești tu!

Dacă ai decis că în anul 2024 vrei să colaborezi cu noi pentru realizarea de invitații, plicuri, meniuri sau alte produse personalizate pentru evenimentul tău, atunci programează-te de pe acum în calendarul nostru. Suma plătită pentru rezervarea unui loc va fi scăzută din totalul de plată final pentru comandă, deci nu pierzi nimic!

De ce să te programezi?

Timpul de realizare al produselor depinde întotdeauna de numărul de comenzi programate înainte. 

În anul 2023, în plin sezon, timpul de așteptare a ajuns chiar și la 60 de zile lucrătoare și deși pentru 2024 am luat măsuri pentru ca acest timp să fie cât mai scurt, nu putem ști cât de mulți oameni au decis să colaboreze cu noi decât după ce decid să ne scrie.

Programându-te din timp poți să alegi exact perioada din calendarul nostru în care vrei să fie finalizată comanda ta. Așa nu vei avea surpriza neplăcută de a dori să plasezi o comandă și să afli că timpul de așteptare este mai mare decât te-ai așteptat.

!!!Nu acceptăm programări pentru luni pentru care deja preluăm comenzi! Puteți afla luna pentru care preluăm comenzi în momentul de față citind notificarea din susul site-ului.

În plus, programarea din timp ne permite să tratăm comenzile cu și mai mare atenție, având mai mult timp la dispoziție.

Cum mă programez?

Foarte simplu, poți să achiziționezi acest produs și să introduci direct data la care ai dori să fie finalizată comanda sau să ne scrii un mesaj pe Facebook, Instagram sau Whatsapp cu data la care ai dori să fie finalizate invitațiile.

Data trebuie exprimată ca un interval de timp într-o săptămână lucrătoare (ex.5-10 februarie 2024), deoarece nu finalizăm comenzi în zile fixe. Noi vom verifica în calendar și îți vom comunica dacă este posibil sau ce alte date avem disponibile.

Ține cont de faptul că livrarea mai durează uneori între 3-5 zile, deci include și acele zile în alegerea săptămânii pentru care te programezi.

Trebuie să știu deja detaliile pentru eveniment?

Pentru a te programa în calendarul nostru nu trebuie să ai încă stabilite toate informațiile evenimentului, însă ar fi util dacă ai putea să ne dai niște cantități aproximative și să ne spui ce produse dorești. Dacă acestea se vor schimba până la realizarea propriu-zisă a comenzii nu este nici o problemă!

Cum o să fie procesul?

Cu aproximativ două săptămâni înainte de data stabilită de tine pentru finalizarea comenzii, vei fi contactat de echipa noastră pentru a stabili comanda finală și detaliile produselor tale.

De aici, procesul va fi ca la oricare comandă:

  1. Plata avansului: în funcție de tipul de produse vei plăti fie avans 50% din valoarea comenzii, fie produsul în întregime;
  2. Stabilirea informațiilor și realizarea machetei grafice (unde este cazul): nu printăm nimic până nu avem acordul tău;
  3. Realizarea produselor;
  4. Transmiterea facturii pentru plata finală + transport: ambele plati se realizeaza prin transfer bancar sau plata cu cardul. Din totalul acestei sume vor fi scăzuți cei 50 de lei pentru programarea în calendar.

Programarea în calendar îngheață prețul produselor?

Nu, din păcate nu putem garanta că dacă ai primit o ofertă de preț și ați confirmat un loc pentru 2024 prețul va rămâne neschimbat.

Însă, dacă cumva prețul pentru unul dintre produsele alese se modifică vei fi contactat și întrebat dacă dorești să continui colaborarea sau nu.

În cazul în care noul preț nu mai este unul avantajos pentru tine, suma achitată pentru programarea comenzii îți va fi returnată în totalitate.

Suma este returnabilă?

În cazul în care ulterior programării în calendar decizi că nu mai dorești să colaborezi cu noi, suma achitată nu este returnabilă, ci doar se poate scădea dintr-o comandă, chiar și ulterioară.

Singurul caz în care vei primi banii înapoi este cel descris mai sus, adică în cazul necesității modificării prețului produselor.

Îmi puteți realiza macheta grafică înainte de a trimite avansul?

Da, putem să-ți realizăm macheta grafică pentru produsul ales încă de la programarea comenzii, dacă așa dorești. Însă, odată transmisă macheta grafică, suma nu mai este returnabilă în niciun caz.

Programează-ți comanda pentru 2024 acum pentru a asigura că vei avea produsele personalizate gata la timp pentru evenimentul tău special!

  • Săptămâna de finalizare

    Exprimată ca un interval de timp într-o săptămână lucrătoare (ex.5-10 februarie 2024),

    Produsele dorite

    Dacă acestea se vor schimba până la realizarea propriu-zisă a comenzii nu este nici o problemă!

Pentru a confirma comanda ta de invitații este necesar un avans de măcar 50% din valoarea comenzii.

Pentru comenzile mai mici de 200 de lei minimul de avans este de 150 de lei.

 

Pentru un proces cât mai lin de producție, comanda minimă pentru invitațiile handmade este de 25 de bucăți.

Pentru tot ce înseamnă informații, poze, text, culori sau alte modificări necesare pentru invitație vei fi contactat de către noi, nu te îngrijora!

Îți plac invitațiile noastre… dar parcă ceva tot lipsește… ei bine putem face un design de la 0 exact așa cum îți dorești tu.

Putem povesti, căuta inspirație, iar când avem acordul tău începem să pregătim totul.

Dă un mail pe contact@remembrance.ro, un mesaj pe Instagram sau Facebook la @remembrance.ro,  sau completează chiar acum formularul de contact ca să începem procesul!

Poți plăti cu cardul bancar sau prin transfer bancar.

Livrarea se realizează prin curier oriunde în România, chiar și la țară!

Pentru cazurile speciale putem livra și în afară.

Produsele sunt realizate personalizat, așadar timpul de așteptare diferă în funcție de sezon. Vei afla care este timpul de așteptare pentru comanda ta.

Fiecare produs trece prin mâinile noastre, de la printare la trimitere. Doar așa putem oferi calitatea superioară pe care ne axăm.

Invitație botez - întrebări frecvente

Da, desigur, tu ne transmiți ce dorești să apară și ce nu.

Nici măcar nu trebuie să rămână același text, poți să ne transmiți un cu totul alt text.

Da, desigur!

Nu ezita să ne contactezi pentru a afla cum putem face invitația la care visezi, putem combina elemente din mai multe invitații sau chiar porni de la acest model și crea ceva total diferit.

Email contact@remembrance.ro, pe Facebook sau Instagram, sau să lăsați un mesaj pe Whatsapp la +0784751811.

Invitațiile vor fi livrate exact cum le vezi în poză, gata tăiate, aranjate și împachetate, pregătite pentru a fi distribuite.

Puteți alege culorile, fonturile și elementele de design care se potrivesc cu tema și paleta de culori a botezului.

Colaborarea reușită presupune foarte multă comunicare și o serie de variante din care să alegeți pentru a garanta satisfacția voastră.

Odată confirmată comanda vă vom ghida noi prin întreg procesul.

Nu vă îngrijorați, înainte de printare produsele vor fi mereu trimise prima data în varianta digitala spre tine pentru a putea fi corectate eventuale erori.

Da, în limita posibilităților (suntem o firmă mică!) încercăm să oferim și reduceri pentru comenzile mai mari după cum urmează:

  • peste 150 de invitații – 0.10 bani/bucata
  • peste 170 de invitații – 0.20 bani/bucata
  • peste 200 de invitații – 0.30 bani/bucata
  • peste 250 de invitații – 0.50 bani/bucata
  • peste 300 de invitații – 1 leu/bucata.

Reducerea se va aplica la facturare, nu va fi vizibilă în coș.

Nu, toate pentru produsele realizate personalizat se achită în două tranșe: prima, avansul, în valoare de 50% și a doua la finalizarea comenzii, restul de bănuți + livrarea.

Ambele plăți se realizează prin virament bancar/plată cu cardul.

Încă mai ai întrebări? Nu nu ezitați să ne scrii pe adresa de email contact@remembrance.ro, pe Facebook sau Instagram, sau să lăși un mesaj pe Whatsapp la +0784751811.

Comandă acum

Primești gratuit invitație digitală

Gratuit la orice comandă de invitații handmade îți trimitem și invitația digitală pe care să o poți trimite chiar și celor dragi departe de tine!

Ofertă specială

Comandă plicuri de bani asortate

Plicuri de dar personalizate în acord cu invitația ta – Ofertă promoțională: reducere de 0,50 de bani la oricare model ales!

Dorim să aducem un plus de armonie și coerență în decorul evenimentului tău special, iar plicurile de dar realizate în stilul invitației tale sunt accesoriul perfect pentru a completa această imagine unică. În plus, avem o ofertă specială pentru tine: achiziționează plicurile de dar odată cu invitațiile și le vei primi la prețul promotional.

Fiecare plic de dar este creat cu grijă și atenție la detalii, pentru a te asigura că vei oferi un ambalaj elegant și personalizat cadourilor tale. Plicurile vin pregătite gata pliate și lipite, fiind ușor de utilizat și convenabile pentru tine. Putem să le realizăm în același stil cu invitația sau după cum ne indici tu.

Invitație botez ursuleț roz în vellum cu sigiliu de ceara cu plicuri de bani asortate

Ai comandat?

Scrie-ne o recenzie

2 recenzii pentru Programare comandă 2024

  1. Ioana-Raluca Buta

    Recomand cu cea mai mare încredere Remembrance,pe lângă punctualitate,fac niste lucruri pentru evenimente SUPERBE!Eu mi-am facut invitatiile de nuntă la Remembrance si au iesit invitatiile perfecte.
    Remembrance îți multumesc pentru absolut tot!

  2. AD INVITAȚII ȘI ACCESORII

    CEA MAI BUNĂ SURIOARĂ DE PINKKKKKK!!!

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top